שימור המותג בתודעה באמצעות מוצרי קד"מ

עסקים משקיעים זמן, כסף ומשאבים עצומים כדי לפתח זהות מיתוגית ולהישאר בתודעה של הלקוחות כל הזמן. שימור המותג בתודעה של הלקוחות אינו דבר של מה בכך, ישנם אמצעים שונים כדי להשיג את המטרה, ואחד מהפתרונות היעילים ביותר הוא לחלק מוצרי פרסום וקידום מכירות ללקוחות, את מוצרי הפרסום ניתן לחלק בבית העסק, בתערוכות, בכנס מקצועי וכדומה.

אמנם, בשנים האחרונות עסקים רבים משקיעים במיתוג העסק באינטרנט, ובמיוחד ברשתות החברתיות, אך כאשר בוחנים את היחס בין תמורה לעלות, מגלים כי מוצרי הפרסום וקידום המכירות עושים עבודה טובה ושווה להשקיע בהם כדי לחזק את המיתוג וליהנות מחשיפה רחבה ומיותר פניות לעסק.

חשוב לזכור כי אם מחלקים ללקוחות מוצרי פרסום שימושיים, נניח תיק גב ממותג, מגבת חוף עם לוגו ושם החברה או פריט ממותג אחר, אנשים רבים רואים את הפרסום של העסק ויכולים לפנות למותג כדי לרכוש ממנו מוצר או שירות.

שומרים על קשר עם הלקוחות גם בתקופת הקורונה

בצל משבר הקורונה רוב העסקים חייבים לצמצם הוצאות ולחשוב עשר פעמים לפני כל הוצאה הקשורה לפרסום ושיווק. יש לא מעט עסקים וחברות שנאלצו לסגור את העסק בגלל ההנחיות של משרד הבריאות, אמנם הסגירה של שערי העסקים היא זמנית, אך אם לא שומרים על קשר רציף עם הלקוחות עלולים לגלות ביום הפתיחה והחזרה לעבודה כי לקוחות רבים נטשו ועברו למתחרים.

כדי לשמור על קשר עם הלקוחות גם בתקופת הקורונה אפשר לשלוח להם ניוזלטר או מייל שיווקי, אך עדיף להפתיע את הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים עם מוצרי קידום מכירות מדליקים ומקוריים, כמובן שכדאי לבחור מוצרי פרסום ממותגים עם הדפסה או חריטה של שם העסק, לוגו ופרטים ליצירת קשר.

מאחר ורוב הלקוחות נמצאים בבית רוב שעות היום בגלל המעבר לעבודה מהבית, חל"ת או פיטורים, אפשר לשלוח את מוצרי הפרסום ישירות לבתי הלקוחות וכך מפתיעים אותם עם מתנה שימושית ומקורית, מחזקים את הקשר עם הלקוחות, משפרים את המיתוג של החברה ונהנים מלקוחות נאמנים לאורך זמן.

אילו מוצרי קידום מכירות מתאימים לרוח התקופה?

את מוצרי הפרסום ומוצרי הקד"מ אפשר לרכוש בארץ מיבואנים שונים, יחד עם זאת, כדי לחסוך עלויות ועל מנת לבחור פריטים מקוריים שאין למתחרים כדאי ברוב המקרים לבצע יבוא מוצרי פרסום בעזרת חברה המתמחה ביבוא מסחרי מסין. ניתן להזמין גם כמויות קטנות של מוצרי פרסום, לא חייבים לייבא מכולה שלמה, ובעזרת נציגי החברה אפשר לבחור במוצרי פרסום חדשים ומקוריים בעלות משתלמת ובהתאמה לתקציב המוגבל.

דוגמאות למוצרי פרסום וקד"מ שניתן לייבא לבד מסין:

  • מחזיקי מפתחות ממותגים עם הדפסה, חריטה או הטבעה של לוגו החברה, כתובת וטלפון, אפשר לחלק את מחזיקי המפתחות הקומפקטיים בתיבות הדואר עם הקדשה אישית ללקוח.
  • סל קניות רב פעמי עם לוגו, שם העסק ופרטים ליצירת קשר, אפשר להדפיס על התיק מוצרים שהעסק משווק. זהו פריט שימושי והלקוחות לוקחים את הסל לקניות שלהם וכך המותג זוכה לחשיפה עצומה ללא עלות נוספת.
  • גאדג'טים מקוריים לקמפינג ולטיולים כמו אולר רב תכליתי, פנס ראש ממותג ועוצמתי, מטען סולארי לנייד, מנורה סולארית לקמפינג וכו'.