מארזי שי לפסח ללקוחות ולעובדים

אמנם אנחנו רק בסוף נובמבר והחורף עדיין בתחילתו, אך ההכנות לפסח בעיצומן במיוחד כשמדובר בוועדי עובדים ומחלקות יחסי ציבור. עובדים רבים, כמו גם לקוחות, צפויים לקבל ממקומות העבודה שלהם ובתי עסק הקשורים אליהם מארזי שי לכבוד חג האביב, ובמאמר זה ננסה לספק עבורכם, בעלי העסקים, את הטיפים המועילים ביותר שיהפכו את מארזי החג שלכם למתנה משמעותית שתישאר שימושית עבור הלקוחות שלכם וגם עובדיכם הנאמנים גם עם בוא הקיץ. אז מה הן הדרכים ליצור את מארז השי האולטימטיבי עבור חג המצות והחירות?

חג האביב מתקרב ואיתו מארזי החגים שנהפכן למסורת עסקית של ממש והזדמנות פז עבור בעלי עסקים רבים, כמו גם ארגונים רבים, למתג את עצמם מחדש לקראת עונת הקיץ ולהעניק לקהל לקוחותיהם הנאמן, כמו גם לעובדיהם הנאמנים לא פחות. אז איך מייצרים מארז שי לפסח שגם יאפשר לכם למתג את מוצרי העסק שלכם בצורה משכנעת וחגיגית ככל הניתן בהתאם לרוח החג המתפשטת לכל עבר? איזה מוצרים כדאי לשלב במארז, ואיך ניתן להשתמש בפריטים של בית העסק שלכם בתוך המארז כמוצרים התורמים לשיווקו ועידוד לקוחות לחזור ולקנות בבית העסק גם לאחר חג הפסח?

כללי זהב לבחירת מארזי שי לחג הפסח

כאשר אנו ניגשים אל הכנת מארזי שי לחג הפסח חשוב שנהיה ערים קודם כל לקהל לקוחותינו וצרכיהם. האם מדובר בקהל שומר מסורת או שמא חילוני? האם המארז מיועד לתושבים המתגוררים בקרבת בית העסק או לקהל רחב אשר פרוש בכל רחבי הארץ? מן הסתם שנחוץ לשלב פריטים הקשורים לחג, כדוגמת מצות ואף הגדה, אך אם ברצונכם למתג את בית העסק שלכם, שווה לשלב גם הגדה עם לוגו של בית העסק ואף ברכה ממותגת אשר תשווק את העסק שלכם ברוח החג, עם כיתוב משעשע לדוגמת "המכה ה- 11 היא לפספס את המבצעים המיוחדים שלנו לקראת חג הפסח".

כמו כן, ניתן והכרחי לשלב מוצרים רלוונטיים לשיווק העסק שלכם, כך למשל אם בית העסק שלכם מוכר צלחות ושאר מוצרי פורמייקה, אין מתאים יותר מלהכניס אל המארז מספר צלחות אסתטיות וחגיגיות וזאת על מנת לשווק את העסק שלכם. דוגמה לבית עסק שמשלב באופן אפקטיבי את מוצריו במארז השי לחג האביב היא למשל חברת ממתקים שדואגת לשלוח לבתי עסק שעובדים לצדה מארז שי חגיגי הכולל מספר ממתקים ממותגים מטעמם, וזאת בכדי להכניס אותם לאווירת החג ובמקביל לשווק את בית העסק ככזה שער ומודע ללוח השנה העברי ובמקביל מתאים את עצמו אל צרכי הלקוחות ושותפיו העסקיים.

בנוסף לכך, ועדי עובדים רבים מספקים לעובדיהם מארזי שי ממותגים הכוללים את לוגו החברה ומסייעים להם לבסס את מעמדם ובמקביל להוקיר תודה לעובדיהם הנאמנים שעובדים למענם לאורך כל השנה, וממנפים פעולה זו כ"פרס" של ממש עבור העובדים. כמו כן, לעיתים עסקים שולחים מארזי חג ללקוחות נבחרים וחשובים ומבצעים בדרך זו פעולה חשובה מאין כמוה שנקראת שימור לקוחות. לקוחות שמקבלים מארזים לחג מבתי עסק נוטים להעריך זאת מאוד, מכיוון שאנשים, מטבעם, שואפים וצריכים להרגיש רצויים במיוחד בתרחיש שבו הם משקיעים את מיטב כספם ומרצם. לקוח מרוצה זה בהכרח לקוח שימשיך ויחזור לרכוש בבית העסק שלכם, כמו גם ימשוך לקוחות נאמנים נוספים.

כאשר אתם מכינים את מארזי השי ישנו הכרח, מטבע הדברים, לשלב בתוכו כמה שיותר מוצרים מבית העסק וזאת על מנת לתת לקהל לקוחותיכם את הטעימה האולטימטיבית מבית העסק שלכם. עליכם להכיל בתוכה את מוצרי הדגל שלכם – את אלה שאסור להם לפספס, את המוצרים שמהווים את אבני היסוד של העסק שלכם, ובנוסף רצוי להפתיע אותם עם מוצרים חדשים אשר יספקו להם טעם של עוד, ויציגו להם את העסק שלכם מזווית חדשה וייחודית, וייצרו תחושה חגיגית ומרעננת.

זאת ועוד, ניתן להפוך את מארזי השי להזדמנות למינוף העסק לאפיקים חדשים, כך למשל בשילוב ושיווק מוצר חדש שיכול להיות משווק לאחר חג הפסח. במארז החג ניתן להוסיף את המוצר הזה כהפתעה לצד ברושור שבו רשומים פרטי המוצר בכיתוב חגיגי שמבשר על הגעתו אל החנות או העסק, ותאריך הגעתו אל החנות – ובכך תוכלו להעניק ללקוחותיכם משהו לחכות לו לאחר החג, כמו גם לשווק את עצמכם כבית עסק שמתחדש ומתרענן באופן תדיר ושומר על חדשנות ורעננות העסק. זו בהזדמנות לבשר על פתיחת סניף חדש למשל, או קולקציה חדשה של מוצרים.

כידוע, חג האביב הוא כידוע גם חג ההתחדשות שמביא איתו פריחה ושגשוג ומסמל התחלה חדשה (לוח השנה העברי, על פי חלק מהמסורות, מתחיל בחודש ניסן שבו כידוע חל חג הפסח), ובעל עסק חכם יידע למנף את מארזי השי לפסח ללקוחות ולעובדיו כהזדמנות לחדש את מוצריו ולבשר על התחדשות עסקית של ממש. מארזי השי הם הזדמנות פז להתחדש ולרענן שורות, הן מבחינה מיתוגית והן מבחינה שיווקית.

רוצים להכין את מארז השי האיכותי ביותר עבור בית העסק שלכם? צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם להפוך את חג הפסח הקרוב לחג שקהל לקוחותיכם ועובדיכם יזכור כאפיקומן עסקי של ממש, אנו מתמחים באיתור ספקים בסין, יבוא מוצרי פרסום וקד"מ וביבוא מסחרי.