יבוא כלים סניטריים מסין

מתכננים שיפוץ נרחב בבית או בדירה ומתכננים להחליף את הכלים הסניטריים בחדרי האמבטיה ובמטבח? ובכן, כדאי לכם לשקול יבוא של הכלים הסניטריים מסין כדי להוזיל עלויות וליהנות מהיצע גדול של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים.

כדי לשדרג את חדר האמבטיה לחדר מפנק ויוקרתי בעיצוב של ספא מפואר, אפשר להזמין מסין כלים סניטריים כמו אסלות רגילות או תלויות, כיורי רחצה בשל עיצובים וגדלים, אמבטיות, מקלחונים, ברזים חדשים בעיצוב יוקרתי ועוד. עלויות הייצור בסין נמוכות משמעותית, לכן ניתן לחסוך בעלויות השיפוץ ואפשר גם להזמין פריטים שלא ניתן למצוא בארץ, וכמובן לחסוך את פערי התיווך של היבואנים.

יבוא משתלם מסין

אחת לכמה שנים רוב הישראלים נוהגים לערוך שיפוץ מקיף בדירה או בבית הפרטי. עלויות השיפוץ עשויות להסתכם בעשרות אלפי שקלים ולמעלה מכך, לרוב מבצעים שיפוץ רחב בנכס הכולל החלפת כלים סניטריים, אריחי קרמיקה, ריצוף, החלפת תשתיות אינסטלציה, עבודות צבע ונגרות, עבודות חשמל ועוד. לכן, כדאי להיערך לקראת השיפוץ ובמידה ומעוניינים להוזיל עלויות מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשירותי יבוא מסין, כך ניתן לקבל ייעוץ מקצועי, להיעזר בצוות מנוסה, ולהזמין מוצרים שונים ממפעלי הייצור המתקדמים בסין שעומדים בתקנים המחמירים.

אם מחליטים להזמין כלים סניטריים כדאי לבדוק גם אפשרויות של יבוא רהיטים מסין, ניתן להזמין גם מוצרי חשמל שונים לבית, גופי תאורה, ארונות למטבח, ריהוט גן אלגנטי ועמיד, מוצרי טקסטיל, פריטי נוי לעיצוב הבית ועוד.

עם זאת, יש לתכנן לוח זמנים יעיל בהתאם לתכנון ושלבי השיפוץ בנכס הפרטי, חשוב לזכור כי יבוא מוצרים שונים מסין אורך זמן, כדי ליהנות מחיסכון בעלויות נהוג לשלוח את המכולה או החבילות בהובלה ימית. הובלה אווירית מייקרת את עלות הפריטים ואינה משתלמת, לכן יש להיערך לנושא בהתאם מבחינת זמנים, טיסה לסין, זמן ייצור במפעלי הייצור השונים וכמובן זמן ההובלה, שחרור ממכס וכדומה.

למי כדאי לייבא כלים סניטריים מסין?

כל ישראלי המתכנן שיפוץ בחדרי האמבטיה בביתו, שיפוץ מקיף בנכס או בניית בית חדש, יכול להוזיל משמעותיות את עלויות הבנייה והשיפוצים באמצעות יבוא כלים סניטריים, רהיטים ופריטים נוספים מסין. חשוב לדעת כי מפעלי ייצור בסין משווקים את תוצרתם בכל העולם, אך יש לבחור היטב את היצרנים ולוודא כי הפריטים השונים עומדים בתקני הבנייה המחייבים בארץ.

יש אפשרות לרכוש כלים סניטריים ממשווקים בסין או ישירות ממפעלי הייצור, בהתאם לכמויות הנדרשות ולוח הזמנים. כמובן שאין טעם לייבא רק פריטים בודדים אלא אם מייצרים אותם בהתאמה אישית, לכן חשוב לבדוק עלויות ולהשוות למחירי הכלים הסניטריים הנמכרים בישראל, בהתאם לכך ניתן לקבל החלטה צרכנית שקולה וחכמה.

את היבוא מומלץ לבצע רק בעזרת חברה אמינה עם משרדים בסין, נציגי החברה מלווים את הלקוח לכל אורך הדרך, מפקחים על הליכי הייצור במפעלים ודואגים לכל המסמכים, שילוח, עמילות מכס והובלה ימית ויבשתית.